tisdag 5 juni 2012

Bloggen sover



Varför denna bloggsömn? Jo, matte hittar inte digitalkameran. Och blogginlägg utan bilder är ju inget roligt.

Här får alla som vill läsa en uppdatering i punktform:

* Kastreringen gick superb. Jag var lite påverkad dagen efter, men sen var allt som vanligt.
* Jag har blivit väldigt äventyrlig och busig på sistone, men är såklart fortfarande samma mysiga goskatt som innan. Kanske beror det på att jag blivit tonåring?
* Snart ska jag ut på landet och ha sommarlov i en vecka och sen ska jag flytta till mormor och morfars lägenhet i Linköping fram till hösten, för husse och matte jobbar i den stan på somrarna. Såklart kommer jag få åka ut på landet varje helg och på vardagseftermiddagarna gå på upptäcktsfärder. Hoppas det finns roliga fåglar och insekter att smyga på !
* I höst blir det flytt igen först från Linköping tillbaka till Örebro och sen direkt från vår lägenhet i Örebro till en annan lägenhet i närheten för vår lägenhet ska renoveras. I vinter ska vi flytta tillbaka till en annan helrenoverad lägenhet i Örebro, så det blir mycket flyttande för lilla mig! Men jag klarar det nog, för jag har ju min lilla familj med mig!


Nu ska jag packa mina selar, kycklingvingar och alla leksaker, för snart ska jag ut på landet! Det ska bli mysigt!




(bilder från januari 2012)

4 kommentarer:

  1. Kul att du tassar! Skönt att kattereringen gick bra! Hoppas att du får det riktigt mysigt.Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Kul och höra att du mår bra :-)
    Ojoj massa flytt men som du säger så skall det nog bra för du ha familjen med dig.
    Ha nu så kul på landet :-)

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det låter med sommarlov på landet.

    Du får hjälpa matte att leta fram kameran så vi får se bilder på dig på landet och i nya lägenheterna :)

    SvaraRadera
  4. Glad Jamarns MidSommar, Harry och alla kattvänner!
    MysKurr Nova & TassKram Wikki

    SvaraRadera