torsdag 12 januari 2012

Zooplus

Igår beställde mina människor ifrån Zooplus för tredje gången. Det är deras absoluta favoritdjurbutik och min med. Det mesta är mycket billigare än i svenska butiker och Posten levererar paketen enda fram till dörren. Jag fick mitt älskade klösträd därifrån, Applaws goda kycklingmat och en massa roliga leksaker!
Den här gången blev det:

Två kattlådor med lock, en rosa och en grå, från Cat it












En vattenfontän från Cat it




En laserpekare

En kattvippa med fjädrar


En kattvippa med fjäderboa


Allt kostade 558 kr inklusive porto, eftersom det var 20 % rabatt, så till och med mina fattiga studenter till människor hade råd med det. Hurrjam!

Jag ser mest fram emot leksakerna, medan mina människor nog väntar med spääning på kattlådorna, då jag har två alldeles för små sådana så kattsanden ligger i högar runt toaletterna... Fniss!

10 kommentarer:

  1. Hmm låte jättebilligt! Husse skulle undra vad vi skulle ha alla saker till.Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det finns mycket roligt och onödigt! Men vi köper bara nödvändiga grejer förstås! Som mat! Mmmm... Nosgos

      Radera
  2. Ska genast skicka in matte för en närmre koll !
    Vet att Prinsessan Linnsen brukar visst oxå beställa grejer därifrån.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, du måste bara beställa därifrån om du hittar något kul! Bästa affären! Stora fodersäckar ska man dock undvika har jag hört, då de kan paja.

      Radera
  3. Men vilket ställe! Och vilka priser!! lillie fick hicka! Det där får vi hålla knas på när pengarna kommer om en vecka! Vi vi ha hur mycket som helst därifrån och vi beställer alltid saker från foderbilden tillsammans med Maurices mamma, moster, hundarna och marsvinen på nedre botten, så det brukar bli en jamarns massa skojigheter! Det var nästan, inte riktigt, men nästan halva priset, jämfört med Foderbilen, på en del varor. Vi är inga fattiga studenter, men fattiga sjukpensionärer, så vi gillar billiga siter!!! Tack sötis!!! // nosgos å gottisar, Maurice & Kajsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Shoppa på, vänner! Helmysig affär. Vi fick paketet efter 5 dagar, varav två dagar var helg. Snabbt värre! Nosgos

      Radera
  4. Åhh vilka fina saker! Här har vi lagt ner den affären. Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de fina! Laserpekaren var dock bästa köpet. Roligare grej finns inte! Nosgos

      Radera
  5. Mjau, sådan vattenfontän har vi också och gillar den massor! Vi har den stående uppe på köksbänken, praktisk skötselhöjd och lagom kattgympa att hoppa upp till den! (Plus komer inte så mycket golvskräp i den.) Lätt att hålla ren och brummar knappt märkbart, vi lade en bit gummimatta under. Smasken vatten! TassKram Wikki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wow, vad smart att ha vattenfontänen där. Men jag får inte gå på köksbänken (om jag nu skulle komma upp), för mina människor är rädda att jag skulle gå på spisplattorna. Men vi ska hitta ett bra ställe till fontänen ändå! Nosgos

      Radera