måndag 21 november 2011

Besök av mina människor

Idag var en speciell dag, för mina framtida människor kom på besök. Jag visade som vanligt upp mina snygga hopp efter kattvippan och stajlade lite extra genom att ta kattvippan och släpa den i full fräs genom hela huset med syskonen i släptåg. Det undgick inte någon att mina människor var mäkta imponerade!

Sedan var jag, som den knäkatt jag är, tvungen att prova om deras knän var lika mysiga och mjuka som förra gången. Restultat? Jag somnade av upplevelsen. Mina människors knän får fem av fem gafflar!

6 kommentarer:

  1. Vilken söt katt ni ska få hem!

    sv: Tack så mycket! Jag har nu svarat på din fråga i min blogg så gå in där och läs svaret :) Angående ditt önskemål om inlägg så ska jag försöka, jag är inte så insatt i vad de olika delarna har för näringsinnehåll men man kanske kolla de på livsmedelsverket eller liknande. :)

    MVH / http://kattbarf.devote.se/

    SvaraRadera
  2. Hejsan Harry !
    Kul att få se lite fler bilder på dig :)
    Väntar så på att du ska få komma hem och kunna börja blogga på riktigt !
    Din matte undrade om jag gillar att badas och fönas ?
    Gillar och gillar ??
    Jag ställer upp på behandlingen utan knot , bara inte vattnet är för kallt och matte är snabb på att börja torka mig efter badet :)
    Att torkas med hårtorken var jag minst sagt skeptisk til i början mest för att det dånar så förbenat :( Men nu gillar jag den för den blåser ju varm och skön luft på mig :)

    SvaraRadera
  3. Oj vilken söt liten kille, jag förstår att ni längtar efter att få hem honom :)

    SvaraRadera
  4. sv: Ja, jag tycker det var en riktigt snygg köksvåg! Ursäkta mitt sena svar och dåliga bloggande, har varit mycket men nu är jag tillbaka igen! Köksvågen kostade 208kr med frakt, riktigt billigt :)

    / Mia, http://kattbarf.devote.se/

    SvaraRadera
  5. Vi tassar in för att hälsa och tacka för besöket på vår blogg. Matte tycker att du är en liten sötnöt. Liten?! Vi observanta kissar ser ju, att du är en stark, stilig kattkille! Spännande att du snart flyttar in till dina nya människor. Vi kommer gärna och hälsar på och ser hur det går, när du ska lära dem allt som våra människor måste känna till. :) Kurr och burr.

    SvaraRadera