måndag 6 februari 2012

Gratis porto

Blev du sugen på en smaskig mynta-mus?


Emily har gjort en speciell rabattkod till alla mina läsare så att ni får gratis porto under hela februari månad oavsätt hur många mysiga möss ni köper.

Besök Emilys sida på Etsy: http://www.etsy.com/shop/thanksherm
Knappa sedan in HARRY i din "Etsy cart" innan du checkar ut, så dras portot av automatiskt!

För bara en dollar extra kan man specialbeställa en mus som ser ut precis som en själv (som min svarta) eller som har favoritfärgerna. Just nu väntar jag och mina människor på att fler leksaksdjur ska dyka upp i shoppen, som en katt eller en riktig uggla... Då blir det fler kompisar!
Om mössen och Emilys arbete:

Mössen är gjorda av akryl- eller bomullsgarn och fyllda med kattmynta. De har säkerhetsögon, en silverpingla och både öron och svans är virkade in i mönstret och inte ditsydda, för att musen ska vara med hållbar och fast. De kommer från ett rökfritt och kattvänligt hem.

"I started making these mice for a friend in TN who volunteers at a no-kill shelter. The kittens and cats often do not get the attention the dogs and puppies do, so I've made them special treats! She also sells them down there to make some money for the shelter that is run strictly on donations and volunteers. I'm listing some on here now to help pay for the supplies and shipping for the mice I send to her. "

7 kommentarer:

  1. Visst blir man sugen på en smaskig myntamus :)

    SvaraRadera
  2. Jag har visst varit snäll ??
    För nu har min matte beställt 4 söta möss till mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, oj oj! Vad roligt du kommer få med dem! Beställde hon någon som såg ut som du tro? :3

      Radera
    2. Om du skriver om dem på din blogg sen kanske du får rabatt, som jag! Då kan man köpa ännu fler kompisar! :D

      Radera
  3. Å vilka ljuvligt fräsiga myntamöss! ♥ TassKram Wikki

    SvaraRadera