torsdag 1 mars 2012

Familjeträff

På lördag är min första utställning och min matte som ska följa med oroar sig en aning för att hon kommer säga "stackars katt" alldeles för många gånger. Men förhoppningvis ska det gå bra.

Jag får mysa i matten knä hur mycket jag vill under utställningen har hon lovat. Och sen är ju nästan hela min kattfamilj där som stöd. Både mamma, pappa, brorsan och en av mina två syrror ska ställas ut.

Ovan är en bild på mig och min pappa, S*Böörs Paul Simon när han var i min ålder. Visst syns det är vi är släkt?

Imogon bitti ska vi åka över vägen till min uppfödare Lena  för få pälsen preparerad inför uställningen med schamponering, föning och klippning. Det lite konstiga är att ska jag klippas på ett sådant sätt att det inte ska synas att jag är klippt. Varför ska man då klippas?

4 kommentarer:

  1. Jisses det kommer ju att bli rena rama släktkalaset på utställningen :)
    Jag fattar inte heller vitsen med att du ska klippas så att det inte syns att du blivit klippt ??!!
    Min matte ska klippa sig idag och det brukar minst sagt synas ;-)

    SvaraRadera
  2. Är det till Örebro ni ska? Har för mig att det är ngn mer utställning så du kanske ska på ngn annan. Själv så är jag för rädd att ställas ut, annars säger Matte att hon gjort det. Men hon ska iallafall upp till örebro och kolla på katter och fotografera en massa nu i helgen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas matte hade roligt på utställningen!

      Radera