söndag 29 januari 2012

Besök och utställning

Idag kom mina gamla människor (även kallade uppfödare eller helt enkelt Lena och Rolf) hit och hälsade på mig. De luktade otroligt spännande och de lät mig mysa i deras famnar jättemycket. Jag visade såklart upp mig från min bästa sida, för jag har ju inte någon annan sida... :3

Under besöket bestämde mina människor att de skulle ställa ut mig i mars, med hjälp av uställningsexperten Lena. Det är mycket päls att hålla reda på, det vet inte minst jag. Vi får väl se den 3:e mars om mitt utseende är något att hänga i julgranen. Men man ska ju alltid komma ihåg att det är insidan som räknas utanför utställningsarenorna. Och mina människor säger att på min insida tickar ett hjärta av guld...

4 kommentarer:

  1. HurrJam Harry, då ses vi - jag ska skicka min FlatCat att hålla dig sällskap och support från mattarna! NosPuss Wikki

    SvaraRadera
  2. Jajemen! Vad roligt att få besök av både din Flatcat och dina mattar. Nosgos!

    SvaraRadera
  3. Klart, att det går jättebra på utställningen för en sådan liten charmig snygging, som du!
    M & V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror ni verkligen det? jag ska spinna så högt som det bara går på domarbordet!

      Radera