onsdag 18 januari 2012

Mod

8 kommentarer:

  1. Modigt helt klart! Sånt vågar inte jag!
    (Himla stilig header föresten)
    Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Ojdå, den der vågar inte min mamma og starte, med meg ved sin side. Jeg liker ikke bråk.
    Så modig du er:)
    Kramizzzz,

    Pernille XX

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om jag ska vara ärlig, så var den inte igång. Shyyy, säg ingenting! Kattkram

      Radera
  3. Wow vad du är tuff! Det där skulle vi aldrig göra! Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack! Det krävdes rätt mycket mod innan jag vågade mig fram. Nosbuff

      Radera
  4. WOW , du är verkligen en litten tiffing du Harry !!!
    Jag har ALDRIG varit så nära en Snabeldrake nångång !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tycker du? Det var faktiskt inte så farligt. Den sprutade knappt eld. Du borde prova!

      Radera