torsdag 19 januari 2012

Mysteriet med det försvunna toaletten

10 kommentarer:

  1. Tjusig nya kattalett du fått Harry !

    P.S Du kommer väl på mitt party sen ??
    Det finns laktosfri grädde :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den fin. Rosa och allt! Klart jag kommer! Party party!

      Radera
  2. Oj, va fin den e:-)) Min e blå og hvit, og rett stor dem med.
    Nuss från Pernille XX

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, den låter också finfin! Nosgos

      Radera
  3. Skönt med lite privatliv! Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, innan hade jag en liten låga utan lock! Den här är perfekt! Nosgos

      Radera
  4. Å så stiligt!!! och vad du är lättanpassad!! vi krånglar alltid när vi byter lådor och är kinkga.

    Det är så fint här inne nu! Och nya headern passar alldeles in i bomben bra! Men, inte har du väl varit såååå liten!?!
    :) nosgos å torsdagsgottisar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kanske är tekoppen som är ofantligt stor? Haha! Nosgos!

      Radera
  5. Svar
    1. Tackar! Rosa är en mjuk, fin färg tycker jag... :3

      Radera