fredag 9 december 2011

Finfredag

Idag har det varit finfredag. Och åh så fin den varit!

Den började direkt efter frukost med några härliga timmar universitetsplugg. Jag var nitisk som få och lyckades med prestationen att bita av en bit av min människas penna. Det kändes dock inte som om publiken riktigt förstod hur pass imponerande det var.

Senare på dagen utforskade jag mitt klösträd. Den tålde väldigt mycket klös och bus, men det kanske inte var så konsigt med tanke på att den är gjort för en björn -  http://www.zooplus.dk/shop/kat/kradsetrae/mellem/mellem_120cm/221697.

Nu väntar jag och matte på att husse ska infinna sig, för då brakar fredagsmyset loss!

Ha en superb fredag alla morrhåriga och människor!

4 kommentarer:

  1. Hej! Vi har just hittat hit, kom hit via Wikkis blogg. Vad stilig du är! Vi tassar snart tillbaka igen så vi lär känna dig bättre.Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Snyggt jobbat med pennan Harry, vi tycker också att pennor är kattleksaker men det gör inte matte :)

    SvaraRadera
  3. Hej du stilige Harry!
    Va kul att hitta en ny blogg-kompis :-)
    Kolla in min sida oxå
    Hälsn Bullen

    SvaraRadera
  4. Dui och Deco: Hej morrhårskompisar! Tack, jag tycker ni ser urcoola ut också! Och eran blogg är hur rolig som helst - den ska jag börja följa! Nosgos från en kortnos

    simszanne: Tack! Äntligen några som uppskattar mina stordåd. Pennor ä ju fantastiska leksaker, och billiga också! Förstår inte varför de där människorna klagar...

    Bullen: Hej Bullen! Vilket fint namn du har! Låter stagigt! Och vilken blogg! Den ska jag börja följa! Kul att ha hittat en till kortnos! :3

    SvaraRadera