söndag 11 december 2011

Gratismöss

Jag måste bara recensera Royal Canins möss som man får kattungepaketet (och kanske vuxenkattpaketet) helt gratis.

Jag har två stycken och till mina människors stora förtret är det mina favoriter bland alla fina, färgglada, naturtrogna, pipiga och dyra möss som jag har. Ibland är enkelheten eller, om jag får använda min människas ord, "fulheten" inte det viktigaste, utan hur kul prylen faktiskt är.

De här mössen glider bra på vardagsrumsparkettgolvet och jag glider efter.

Den får fem av fem gafflar, för det är ju faktiskt inte utsidan utan insidan som räknas. Och insidan är nog fullproppad av kattmynta.

(Min människa berättar också att man inte behöver få kattungepaketet/vuxenkattpaketet just av sin uppfödare, utan att man kan maila Royal Canin och berätta att man vill prova deras mat och leksaksmus för då skickar de ett paket helt gratis. Och maten kan man ju faktiskt skänka till sitt närmaste katthem om man inte vill prova själv.)

2 kommentarer:

  1. Vá är det GRATIS MÖSS i kattungepaketet från Kungliga kaninen ??!!
    Måste genast be matte att skicka efter ett paket till Balthazar , kanske man kan ha lite nytta av den lille skiten i alla fall ;-)

    SvaraRadera
  2. Kjelle Bus: Jomenvisst var det så! Härligt om han kan komma till någon nytta, lillebror!

    SvaraRadera