söndag 18 december 2011

Julstök och julkort



Idag har det varit livat i lägenheten vill jag lova! Mina människor fick för sig att de skulle storstäda - ve och fasa - med ruskig snabeldrake och allt! Och efteråt plockade de fram miljoners små julleksaker, som jag visst inte får röra. Inte ens lilla halmbocken bredvid tvn. Suck...

Idag tog vi även julkorten som ska skickas ut till släkt och vänner. Jag var riktigt stilig bärandes enbart min päls. Mina människor däremot hade väldigt roliga tomteskägg som jag slängde mig i ett par gånger. Skulle vara kul om de skaffade dessa permanent!

Min människa kunde tyvärr inte sluta redigera bilder efter att hon tagit sig an julkorten, så hon piffade även upp ett par bilder på mig.

 

10 kommentarer:

  1. Nu låter min matte konstigt igen *suckar*
    Naw så sööt Harry är i tomteluvan , halledudande dig , får man verkligen vara så sööt ??
    Det där med att piffa upp bilder i fotoprogrammet , det känner jag oxå igen !
    Rysligt hemskt det där som hände missarna i Töreboda :(
    Vi har tänkt en massa på dom idag.

    SvaraRadera
  2. Min Matte blir också sån där om hur söt och gullig du är.
    Hon har inte fixat våra julkort än heller, tyvärr har hon inte så jättebra koll på bildprogrammet som din Matte verkar ha. Men det är kul m julkort.

    SvaraRadera
  3. Snabeldraken är hemsk och aldrig blir han mätt heller "suck" Vilka underbara bilder på dig.Nosbuff

    SvaraRadera
  4. Du är ju alldeles underbart vacker på bilderna!!!
    nosgos å gottisar
    Maurice & Kajsa

    SvaraRadera
  5. Ho , ho , Harry !!!
    Du har fått bloggawarden Liebster Blog av mig :)
    Finns att hämta på min blogg.
    Ha en fin tisdag !

    SvaraRadera
  6. Du är en riktig snygging Harry!
    Hoppas du får många paket till jul =^..^=

    hälsn Bullen Sigge Kurt

    SvaraRadera
  7. Tjusiga julkort!
    Kan ibland önska mina ville ligga still! :-D

    SvaraRadera
  8. Så juliga och kuliga kort det blev! Tomteskägg låter skojigt att leka med. Du får be husse och matte ta på sig dem lite oftare! :) Kurr och burr.

    SvaraRadera
  9. Imorgon får du en award av oss.Nosbuff

    SvaraRadera
  10. Kjelle Bus: Söt? Folk brukar säga att jg er ut som gremlins - och det låter ju lite tufft! Tack för awarden också!

    Puma: Hoppas det blir fina julkort!

    Dui och Deco: Snabeldraken är hemsk... jag har hört att mormor och morfars snabeldrake ska fram i dag, så då gäller det att hitta en bra gömställe! Tusen tack för awarden.

    lillies lya: Nämen.. tack! Eller vad man ju säger.

    Bullen: Åh, hoppas ni också får många goda paket!

    Anna: Tack! Ja, min människa säger att det gäller att vara kvick med kameran när jag småsover.

    Findus, Isak och Rasmus: Jag ska säga till em det! Skäggen var värsta bästa leksakerna!

    SvaraRadera