lördag 17 december 2011

Crookshanks-fan


Snart börjar det traditionella Harry Potter-myset hos min lilla familj. Halvblodprinsen är det visst som står på tur. Ska bli spännande värre! Hoppas min favoritkaraktär, Hermiones katt Crookshanks, är med för han är så stilig och cool. Skådiskatten är perser som jag, fast Crookshanks är egentligen hälften katt och hälften kneazle - alltså en huskatt!

Och husse har minsann småpratat om att det eventuellt kan bli pannkakor till Harry-myset, men jag antar att jag inte får smaka, som vanligt... Jag kanske kan mjaua mig till lite laktosfri grädde i alla fall!

Ha en underbar helg!

5 kommentarer:

  1. Fredags och lördagsmys är bara så bra! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Helgmys och gos är det bäsaste av allt
    Tass Tass

    SvaraRadera
  3. Jag o mina 2-benta gillar oxå Harry Potter filmerna !
    Pannkaka det får jag heller aldrig smaka , fastän dom är laktosfria här hemma :(

    SvaraRadera
  4. Men, vad är det då för vits med att göra pannkakor om du inte får smaka??? Åtminstone de goda knapriga kanterna... Människor... pfffft. Kan de inte mysa med torsktårta istället?

    Jag (Maurice) och lillie gillar också Happy Rotter - Kajsa bryr sig inte så mycket om filmer.

    nosgos å gottisar
    Maurice & Kajsa

    SvaraRadera
  5. Dui och Deco & Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan: Alla mys är är bara SÅ bäst!

    Kjelle Bus: De är bra de där Harry Potter-filmerna. Börjar nästan tro att jag är döpt efter huvudpersonen... hrm.

    lillies lya: Jag förstår inte heller det där! Är det någon som är värd en pannkaka eller två så är det ju jag!

    SvaraRadera