onsdag 14 december 2011

Julklapp i förskott

Idag stod kloklippning på agendan. Men inga svansviftningar här inte för jag är världsvan när det gäller sånt.

Men jag fick i alla fall en present efter jag blivit kloklippt - en Kong Kickeroo. Egentligen skulle jag få den i julklapp, men då mina människor började inse att jag ville ha någonting stort att brottas med så gav de med sig och tog fram min present i förväg.

Den var helhärlig... i en kvart, för sedan var jag tvungen att mysa vidare (ja, min människa klippte klorna på mig när jag var som mest avslappnad - knasigheter!). Den får minst fyra gafflar!
Tips om du också vill ha en Kickeroo - försök attackera dina människors armar och ben när du är leksugen. Fungerade utmärkt för mig!

4 kommentarer:

  1. Hej Harry! Kolfart här. Först trodde jag du hade norpat min kickis, men sen såg jag att den hade halsband på sig. Det har inte min. Vill du lära dig hur man gör punkfrissa på sin Kickeroo kan farbror Kolfart lära dig det.
    Tass!

    SvaraRadera
  2. Mina katter älskar denna leksak och Cassis använder den ofta som kudde då hon somnar gott av kattmyntadoften.

    SvaraRadera
  3. Kolfart: Oj, vad fin din är med den där frissan! Ska försöka mig på det samma med min!

    Lotta: Huvudkudde sa du? Kanske något för mig att prova de närmsta dagarna...

    SvaraRadera
  4. Grattis till din Girmus !!
    En sån har jag oxå att brottas med , fick oxå min efter att ha kattackerat mattes armar och ben :)

    SvaraRadera