torsdag 29 december 2011

Vad jag gjort i jul


Följande aktiviteter har präglat min jul hos mormor och morfar:

* Sömn i den svala skinnsoffan
* Ätning av diverse god mat så som Mjau blötmat med kyckling paté, Applaws goda kyckling-kattmat och Sheba med lax-smak som extra godis på julafton. Och jag har även blivit bortskämd med laktosfri grädde som jag älskar...


Detta har resluterat i att både jag och min päls vuxit som bara den under julen. Känner ni ens igen mig?

God fortsättning allihopa!

4 kommentarer:

  1. Va! Är det verkligen Harry??? Lillkillen Harry?? Som är så stor och grann!! Oj! Mormors mat förstår jag! Härligt!!

    Skönt att ha dig tillbaka igen! Det må vara bra käk hos mormor, men vi gillar inte när våra tjompisar inte kan blogga *fniss.

    nosgos å en hoper mellandagsgottisar
    Maurice & Kajsa

    SvaraRadera
  2. Är det säkert att det är du Harry ??
    Kan man verkligen växa så mycket på en julhelg ??!!
    Med mjölk o annat har jag tur för min husse är laktosöverkänslig , så alla mjölkprodukter är laktosfria hemma hos mig :)
    Låter som om du haft en alldeles PURRfekt jul hos dina morföräldrar :)

    SvaraRadera
  3. Åh, du är ju jättefin kompis! Tack igen för halsbandet, det tycker vi är jamars fint!

    Låter absolut som du hade en jättefin julhelg, precis som du borde ha. Bry dig inte om att du blivit rundare.. Även om jag inte ser dig så mycket rundare.. Men det handlar ju såklart om hur du känner dig och känner du dig rundare så är du kanske det :-) men det är då rakt inte fel..

    Nosgos

    SvaraRadera
  4. lillies lya: Jojomen, visst är det jag! Jag ble bortskämd av både morfar, mormor, moster och min människa under julen, så nu är vispgrädden utbytt mot matlagningsgrädde. Och vissa dagar får jag ingen grädde alls! Ja, ni förstår!

    God fortsättning!

    Kjelle Bus: Jag tror jag slagit något sorts rekord... de kan kanppt bära mig längre! Åh, vilken tur med ett hem fyllt av laktosfria mumsigheter! Jag är väldigt avis!

    Rebellen: Kul att ni gillade den! Jag blev visst lite för rund, men mest stor. Jag växer som ogräs säger de... låter inget vidare men det är kul att kunna hoppa upp på sängarna utan att missa varannan gång som jag gjorde när jag var mindre. :3

    SvaraRadera