onsdag 21 december 2011

Jullov hos mormor och morfar

Igår var en stressig dag vill jag lova! Jag blev schamponerad, balsamerad och fönad på morgonen och sedan var det full rulle med både julklappsinslagning och en hel massa packande - alla mina grejer bara försvann! För igår reste jag och min människa till mormor och morfar för att fira jul. Två timmar i bil var väldigt läskigt, men jag överlevde. Sedan fick jag utforska en helt ny lägenhenhet där mormor och morfar rumsterar. Och nu även jag! I en hel vecka!
De skämmer såklart bort med mig med mys och lek - precis så som jag vill att det ska vara!

Nosgos från en kortnos

3 kommentarer:

  1. Så mysigt att vara hos mormor och morfar. Blir extra allt då! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Oj, resa! 2 timmar! Hua! Man hinner protestera rätt mycket på 2 timmar. Men, gos och gottisar hör till när man besöker Hotell Mormor, det har Frasse talat om, så vi tror att du kommer att få det härligt där och att både du och matte blir bortskämda!
    nosgos å dan-före-dan-före-dan-före-dopparedangottisar
    Maurice & Kajsa

    SvaraRadera
  3. Morföräldrar brukar vara mästare på att skämma bort en , så lyckost dig som ska vara hos dina morföräldrar i en hel vecka !!!

    SvaraRadera